Totalt antall sidevisninger

fredag 28. august 2009

Sommerfuglfredag og Tingeling om ting og tang


Jeg blir så glad av å lese Berthes ord - og jeg elsker sommerfugler. Har aldri før sett så mange sommerfugler på en gang som på prestekragebilde. DIGG!!!:) På nettet kan man finne på moroting når man har ledige øyeblikk - en gang i fjor var jeg inne på siden www.faceinhole.com og tulletøyset litt - med nettopp sommerfugler... og litt med selveste Tingeling. Jeg kunne ha fått det mer realistisk om jeg hadde brukt litt mer tid, men det ble litt morsomt i alle fall... tihhhi... ha en god sommerfuglfredag dere - sola er oppe i Vesterålen og varmer oss godt på slutten av august også - - og det er har dukket opp mange sommerfugler - innimellom alle de sommerslitne vepsene vi ser.... bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzklem fra Marianne

Ingen kommentarer: