Totalt antall sidevisninger

mandag 2. mars 2009

Kaffelattersammentreff


Hei!
Her om dagen googlet jeg for moro skyld KAFFELATTER. Ville se om det gikk an å finne blogen vår på et slikt søk. Og gjett hva jeg fant! Jeg fant blogen vår. Jadajadajadaaaa...

Altså - det er noe helt annet jeg sikter til:
Jeg fant KAFFELATTER i Sykkylven. En ny og flott kaffebar med alle sorter kaffe for alle sorter kaffeelskere.

Ække det kult, eller!?

Jeg fant mobilnummeret til innehaveren og sendte en melding for å gratulere med fin kaffebar og ikke minst et veldig flott navn. Og fikk svar tilbake fra ei trivelig og blid dame som (selvsagt) hadde aner i Vesterålen. Morsomt sammentreff!

Så neste gang jeg skal til Vestlandet, blir det garantert kaffelatter på KAFFELATTER i Sykkylven. Eller kanskje hele redaksjonen rett og slett kan ta en kaffelattertur dit, slik Marianne foreslo?

God kaffe, og ha en deilig dag, kjære lesere :o)

Ingen kommentarer: