Totalt antall sidevisninger

søndag 8. mars 2009

Girls just want to have fun...

Hvorfor ikke sette en liten klovnenese over dagen din?
Velg den fargen du vil, den kan godt være rød
(Foto:Marianne Lovise Strand)


365 dager, hvert eneste år. De bare kommer, uten at vi har bedt om det. Idag er det kvinnedag, det trenger man ikke være i tvil om. Så vær med, tenk GODE tanker for alle verdens kvinner.
Det er ikke alle som har alt som vi har. Det er mange som ikke har noenting. Men vi kan ØNSKE og sende GODE tanker utover. Gode ord, smil og gode tanker er smittsomme. Helt sant.
Min kvinnedag har jeg feiret på skitur med min datter på ni år. Vi gikk litt utafor allfarvei, men fant SPORET etterhvert. Der alle går. Vi satte oss ned, åpnet tursekken. Og nøt sola og nestenpåskefølelsen som seg innover oss der oppe i skogen. Utsikt over hav og fjell. Laaangt.
Appelsin. Nam, iskald appelsin. Varm kakao, som vi dyppet melkesjokokaden vår i. Ummmmmm. For en nytelse å bare være. Vi prøvde ikke å gå lengst. Vi var i øyeblikket.
Og da vi kom hjem igjen, varme og gode i kroppene, satte jeg på en gammel plate med Cindy Lauper samtidig som jeg viste bilder fra "gammeldaga" - rundt 1982 og sånn. True Colours!
Girl`s just want to have fun!!!:) Tjohoi fra Marianne og Prinsessa.

Ingen kommentarer: