Totalt antall sidevisninger

tirsdag 15. september 2009

Skal det være en dose Rosenkranzmusikk?


Får spørre, som ho gode Berthe ofte skriver - hvorfor ikke forresten? Jeg får fra tid til annen cder dumpende i postkassa mi - cder som er nye og som produsentene og artistene ønsker omtale av.

Noen ganger får jeg tid, andre ikke. Det er jo bare en gave, å få noe gratis. Musikk er ikke bare noe, det er selve livspulsen for meg i mange tilfeller.

Jeg fikk tidligere i år en cd med prosjektet Rosenkranz - og nå har jeg lyttet en tid på den. Jeg falt særlig for Det kom en prinsesse. Jeg er så heldig at jeg har fått en - hun er 10 år:)

Og jeg må bare synge : se den fine jenta:) Hurra for en lykke det var at hun valgte oss!

jeg sender dere likegodt bare linken til nettsida : www.rosenkrantzmusikk.no/rosenkrantz.php

Går du videre til myspace kan du lytte til sangene.

Ja, hvorfor ikke forresten. Dette er et spennende prosjekt med dyktige norske musikere.

Nå skal jeg lage ostesmørbrød. :)

hoppende høsthilsen fra Marianne Lovise

Ingen kommentarer: